Ansatte

Blåveis

Mauleen Butron

940 19 997

Mauleen er assistent på Blåveis og har vært her siden 2020. Hun har vært ped.leder på disp og har vært på begge avdelinger.

Løvetann

Adeline Thue

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Adeline startet i høst, er barne- og ungdomsarbeider og har erfaring som ped.leder på disp.

Nathalie Schwarz Johannesen

Stilling: Pedagogisk leder
948 80 098

Nathalie er snart ferdig utdannet steinerpedagog og jobber på småbarnsavdelingen med dispensasjon fra utdanningskravet.

Monika Dahl

948 80 098

Monika har vært her i Veslebrunen som assistent i noen år, først vikar, og så fikk hun endelig fast stilling i 2018, noe vi alle er veldig fornøyd med. Hun jobber fullt på Løvetann, småbarnsavdelingen.

Andre ansatte

Ta Moo Say

Stilling: Assistent

Ta Moo er vikar på Blåveis og startet våren 2022. Han er lærerutdannet i Thailand og kommer fra Burma.

Mona Fossum

Stilling: Styrer
veslebrunen@steinerbarnehage.no

Styrer i barnehagen på 10. året. Utdannet på Hamar i 1994, jobbet i barnehage siden.

Natalia Krogsund

Stilling: Renholder

Natalia er renholder i barnehagen i 30% stilling. Hun gjør en veldig viktig og god jobb for et godt inneklima! :) I tillegg bruker vi Natalia en god del som vikar ved sykdom.

Natalia Krogsund

Stilling: Renholder

Natalia er vår renholder som sørger for skinnende gulv og godt innemiljø